středa 26. srpna 2015

rande s krav magou

ano ano, mám za sebou půl roku s krav magou... dvakrát týdně hodina a půl čiré radosti :)  už na prvním seznamovacím ukázkovém tréninku jiskra přeskočila a zrodila se láska... zamilovanost mne neopustila ba naopak, po rozlítaných prázdninách se s odhodláním poháněném chtíčem pustím do pokračovacího P2...

ale od začátku...


moje pomrkávání po kurzech nejefektivnější sebeobrany na světě započalo už před 5 lety... tenkrát mne směsice faktorů obsahující bydlení v Praze , strach o nového potomka a noční jízdy metrem, zavedla na stránky slibující rychlou, účinnou a efektivní možnost obrany s bonusem lepší fyzičky  k tomu...  tenkrát se ovšem "krav maga boom" teprve chystal a najít kurz v dosahu a vhodný čas se mi nepodařilo.... 

situace se změnila, krav maga na streamu, na letácích , v každé větší dědině a už i já ji mám 2 minuty od domu.... nebyl čas ptát se kdo je kdo :)..

základem pro dlouhodobou docházku a útratu poloviny mateřské za 3 hodiny mlácení týdně, byl pro mne sympatický trenér (Vlastimil Pitrocha), celkem  normálně vyhlížející spolubojovníci  a hlavně lákavé složení lekcí... nekompromisní fyzička, žádné něžné oplácávání, ale jak říká bomby jako pi.a, zkoušení technik pod stresem a fyzickém vyčerpání... celkem blaho 

každý trénink obsahuje "rozcvičku" dejme tomu zahřátí :)) a po krátkém úvodu následuje dril aneb jak přežít útok :) postupem času a   s nárůstem opakování, přestaly být některé pohyby směšné... stejně tak se podivné lachtaní plácání začalo podobat kliku... oťukávání graduje dodnes a naše kopance a údery nabývají na síle i přesnosti...


současně s krávou mágou jsem s mým drahým navštěvovala kurzy taneční, což se ukázalo jako dočasně nekompatibilní s krátkými rukávy :)


občasné až časté narážky a povytažené obočí lidí v okolí mi nezabránily pokračovat.. tréninky nabíraly na obrátkách.. spolu s narůstající fyzičkou a zvládnutím základních chvatů a úderů přišla ta pravá zábava... ne každý se jí dočkal, vydržela nás zhruba polovina.. zrno se oddělio od plev aby mohlo růst :)



takhle vypadají následky 1000 přímých úderů :)

na řadu přišel boj jak má být... jak na nůž, pistoli, kopačku z otočky... co dělat, když vás začne někdo škrtit v šalině, co s psychopatem na diskotéce nebo v přecpaném autobuse.. to všechno máme pod kůží spolu se stovkami až tisícovkami angličáků, výpadů, kliků... hrstka z nás vyrazila do Prahy na přezkoušení potvrzené diplomem a pasem úrovně P1.. já si počkám až se bude na podzim konat v Brně rovnou P2.. teď jenom doufám, že moje prázdninová pohodička u pivečka nebude mít dlouhodobé následky...:) 



s klidným svědomím můžu krav magu doporučit všem... máte touhu    změnit se v neohroženého bojovníka, cítit se sebejistěji nebo se jen prostě přestat bát... nebojíte se potu a jste ochotní vystoupit ze své zóny pohodlí... jdětě do toho! stanou se z vás silní jedinci! a mimojiné najdete nové kamarády na pívo :D

Žádné komentáře:

Okomentovat