neděle 22. února 2015

nike zoom terra kiger 2




druhá verze vychvalovaných trailových fajek mě dostala. a to doslova. odkudkoli kamkoli... po ledu, bahnem, listím i přes šutry.  cestou a  hlavně necestou... bezpečně a rychle...



běhám v nich už nějaký ten pátek. někdy i jiné dny... :) nastal čas vychválit je do nebes... lehoučké off-roady vycházející tvarem z posledních freeček. vyztužená špička a pata s rozdílem 4mm. zoom technologie zajišťující nízkoprofilové odpružení. lepkavá agresivní podrážka. tortilla jazyk přecházející ve svrhní část boty. nike regrind. flywire. tohle všechno se spojí a obepne vaší nohu pohodlím a stabilitou. pevné a zároveň prodyšné. tady jsou..


můj první dojem po vybalení z krabice - jéé a sakra, poslali mi špatný číslo... oproti jiným botám ze stejné stáje vypadají jako roztomilí drobečkové... kupodivu se do nich moje tlapy vejdou s veškerým komfortem.. nebudu lhát, první výběh mne zrovna neodrovnal... asi pětkrát jsem si utahovala a povolovala tkaničky, po kratším úseku na asfaltu jsem necítila prsty/což možná bylo trochu i tím mrazem :).. nicméně asi po 15km jsem jim přišla na chuť a jen tak je neopustím... vyšláply se perfektně, díky STICKY RUBBER podrážce nekloužou a konečně tak můžu naplno využít svůj potenciál masakrálních seběhů :)) 

dalo by se říct, že jediná moje výtka směřuje spíš k povrchnostem.. proč nejdou sehnat v kamenných obchodech? na brášky wildhorse narazíte všude... a ta druhá věc... barevné kombinace v přijatelných cenových relacích jsou k popukání... mám dvě vysvětlení... za A jsem příšerně konzervativní a bez špetky vkusu nebo za B tam designeři hulí, smaží, čichají a nikomu to nevadí... každopádně mám ještě ty snesitelnější růžové/ na stupnici 1-10 hodnotím lehce pod -7... :)leč fixa to jistí.. 




běhám výhradně mimo civilizaci, tudíž se mi pod podrážkou střídá běhěm jediného běhu listí, sníh, led, bahno i štěrk... tyhle boty to maj rády a nezradí vás... tak do toho!

RUN.SUN.RUN



re-grind - materiál získaný z recyklace starých tenisek, které se nasbírali z reklamací nebo je zákazníci nanosili sami. 

flywire - základem technologie jsou speciální vlákna umístěna ve svršku obuvi, tyto vlákna se povolují nebo naopak stahují dle pohybu nohy.

Žádné komentáře:

Okomentovat