pondělí 22. září 2014

Znovu poprvé :)



je to tu. dnes je ten správný den. pondělí. silný vítr protkaný jemnými kapkami deště. svítá. paprsky se derou skrz potemnělá mračna.. skříň se na mě dívá. oranžová.... 




nastal čas oprášit vyběhané botky. zažít ten pocit kdy obejmou nohu a při utažení tkaniček mi naskočí husina. natáhnout běžecké kalhoty a rozkmitat všechny uklimbané buňky. tričko zničené nesnesitelným čekáním na tuhle chvíli obejme tepající tělo... s pocitem explodující hypofýzi si oblékám lehoučkou bundu. srší energií už při prvním očním kontaktu...

moje supersilné superoblečky jsou oblečeny a připraveny ukázat mi po devíti měsících strádání magické kouzlo ovládání těla i mysli...

otevřu dveře a .... běžím. noha míjí nohu a v souladu s dechem tvoří symfonii ladnosti..podrážky se boří do kypré hlíny lesních cest. vítr shazuje ledové kapky na mou tvář. jako pták. letím si všeobjímající nádherou prosycenou volností. hlava čistá. duše čerstvá. tělo probuzené.

je to tam. jsem zpátky. 






1 komentář: