úterý 16. července 2013

Můj průlet prázdninami



Moje prázdniny jsou plné vůní, větru ve vlasech, dobrého jídla a pití a především plněním snů. 








Moje letní rána začínají s prvními paprsky co se přehoupnou přes střechu a nemilosrdně mi začnou probodávat sny. Léto má tu výhodu, že na zahradě plynule přechází z jahod do třešní a rybízu, angreštu ... ve spojení s bílý jogurtem a medem od sousedových včel mi vychází ideální snídaně. :) 



Sem tam si protáhnu tělo během nebo kolem, ale mezi moje  nejvoňavější a nejmilejší cvičení léta patří řezání a sekání dřeva... do lesa s rykšou, pořezat, osekat, dovést, vyložit, nařezat, nasekat... nádhera.. :) 


Nedýchám jiný než čistý vzduch pro svěží tělo i mysl a konečně se mi naskytla příležitost si ho loknout i pár set metrů nad zemí... Kamarád mě vzal na paraglide a po 40 minutách jsem nedokázala pochopit, proč že jsem se nenarodila jako pták :) Zkrátka chci ještě a pak znovu a znovu a znovu :)) 

O prázdninách si užívám a vůbec se za to nestydím. Mám ráda pohyb, jídlo - kýta odpočívá a chystá se na rožeň :), zážitky a milou společnost. Carpe diem! a krásné léto i vám.









Žádné komentáře:

Okomentovat