pátek 7. června 2013

NTC - trénink s Nike aplikací


S Nike Training Clubem jsem se seznámila asi před třemi lety a dodnes je mou velkou inspirací. Jednoduše kdykoli, kdekoli s obtížností na jakou máte zrovna náladu a čas. Stačí iPad, iPhone, dnes už i Android a můžete začít.



Pro Nike jsem měla vždycky slabost. Ať už jde o hadry, filosofii nebo reklamní kampaně. Aplikaci NTC jsem objevila díky iPhonu. Do té doby jsem znala a využívala jenom Nike+, ale o tom zas jindy. Aplikace je zadarmo, stačí stáhnout na App Store nebo Play.



V jednoduchém intuitivním menu se nemůžete splést. Zvolíte si svou obtížnost - začátečník, středně pokročilý nebo pokročilý, poté svůj cíl - zbavit se tuku, tvarovat, zesílit nebo se zaměřit na určitou partii. Podle svých sil a časových možností si vyberete jeden z navržených workoutů, nastavíte svou hudbu a nic vám nebrání pěkně se zapotit :) 



Cviky jsou řazené na základě zkušeností a tréninků známých sportovkyň(Serena Williams, Lakey Peterson, Carmelita Jeter and Gabby Douglas), které celý program zaštiťují a najdete zde i specifické tréninky zaměřené na jejich sport. Zahřátí a strečink samozřejmě nechybí..  V průběhu cvičení vám ve srozumitelné angličtině poradí co si hlídat a občas zazní i nezbytné JUST DO IT!! :)) Pokud si s daným cvikem nejste jistí, stačí pausnout a ukázku cviku si přehrát - doporučuju si to projet předem- vyhnete se zbytečným prostojům..

Každá tréninková jednotka obsahuje 6 základních pohybů:

Tlak - cviky zatěžující hlavně hrudník, ramena, tricepsy a střed těla (kliky, tlaky s medicimbalem nebo jednoručkami...)

Tah- zaměřené na svaly zad, bicepsy, ramena a střed těla (přítahy těla nebo jednoruček...)

Dřep- zatěžují přední i zadní stranu stehen, hýždě, střed těla, záda (výskoky, sumo dřepy, angličáky...)

Výpad- zaměřeno na přední a zadní stranu stehen, hýždě, záda, střed těla (výpady vpřed, vzad, dynamické výpady...)

Předklon- zabrat dostávají hamstringy, hýždě, střed těla a záda
(balanční stoje, mrtvý tah,...)

Rotace- zatěžují celé tělo, nejvíce pak jeho střed (rotace s medicimbalem, criss cross zkracovačky,...)






U některých cviků se používá medicimbal, jednoručky nebo bedna. Pokud nemáte, cvik si upravíte nebo lze náčiní  kreativně nahradit. Bedna - židle, jednoručky - lahve s vodou, medicimbal- 5kg kotouč na činku či jiná snadno pobratelná věc...

Odcvičené minuty se vám sčítají a po dosažení jednotlivých limitů jste "odměněni" Většinou jde o rady trenéra nebo bonusový trénink a virtuální odznak. 


Tohle cvičení mě nikdy nenudilo, výběr workoutů je velký pro každou náročnost. 
Kyž mám náladu nechat se někým vést, jsou pro mě jasná volba.

Nebudou po vás hulákat a v neposlední řadě se na ty "baby" pěkně dívá :))

1 komentář:

  1. Já teda musím říct, že mě ty tréninky od Niké moc nebaví. A to i přesto, že mi to telefon zvládá. Většinou to jsou takové generické pel mely všeho, co vám doporučují zdarma na YouTube. Čekal jsem od toho trochu větší přidanou hodnotu. Jako když si stáhnete náhleďák na blog z fotobanky a nevyfotíte a neupravíte si vlastní fotku na míru. ;-)

    OdpovědětVymazat