pondělí 3. června 2013

Alkohol- lubrikant společnosti


Víkend pro mě začal už v pátek odpoledne. Seděla jsem spolu se svým drahým uprostřed Olympie v Brně a přemýšleli jsme, co s načatým "bezdětným" večerem...


Vyhrálo kino a já se tradičně divila, jak je možný sešrotovat kýbl popcornu dřív než skončí reklamy... Pařba (na třetí: ) to byla celkem dobrá, vyplatí se ovšem neodcházet s prvními titulky :) tu část považuju za nevtipnější part...

"Skočíme za nima na jedno?"- jak nevinně může začít nikdy nekončící noc... Pokud je uprostřed stolu pípa a nad hlavou obrazovka s "plůtkama" stolů ostatních , je úplně jedno s kým u něj sedíte...  Proberete porody, rovnátka i šéfy a najednou nezáleží na počtu vypitých piv.. Vyhráli jsme, protože jsme vytrvali až do zavíračky :))

Měla jsem víkend ve znamení potkávání nových i starých známých, ale taky sportu samozřejmě. Spadla mi čelist, když jsem po 7 letech zavítala do bazénu v Pelhřimově. Za 40K jsem dostala 70minut v úplně (doslova) prázdným bazénu s relaxační zónou se třema vířivkama, masážníma tryskama a bublinkama všech druhů... následnej losůsek s horou salátu a večerní basket mi vykouzlil senzační neděli...

Ani noční příjezd do zaplavené Prahy mi náladu nezkazil... :)





Žádné komentáře:

Okomentovat